Δωρεάν μεταφορικά από €59

phone
ΤΗΛΕΦΩΝΟ210 710 2220

Όροι Χρήσης

Καλώς ορίσατε στο www.GoodTime.gr!

Ο ιστότοπος ή/και Δικτυακή Πύλη  https://www.GoodTime.gr/ (στο εξής «Ιστότοπος») έχει δημιουργηθεί από την TFM Μονοπρόσωπη Καφαλαιουχική Εταιρεία, που έχει έδρα του στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Χαϊδάρι Αττικής και στην οδό Γ. Παπανδρέου 4, με Τ.Κ. 12462, με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 160310303000, Α.Φ.Μ. 801622292 της Δ.Ο.Υ. Αιγαλέω και τηλέφωνο 210-7102220 (στο εξής «Goodtime»), με σκοπό την παροχή πληροφοριών και υπηρεσιών για τους επισκέπτες (στο εξής «Χρήστες») αυτού. Οι Χρήστες έχουν πρόσβαση και χρησιμοποιούν τον Ιστότοπο αποκλειστικά για προσωπικούς, πληροφοριακούς, μη κερδοσκοπικούς σκοπούς. Η χρήση αυτού του site υποδηλώνει τη συμφωνία του Χρήστη με τους όρους χρήσης (Όρους). Με την αποδοχή των Όρων, ο Χρήστης δηλώνει ότι είναι ηλικίας δεκαοκτώ (18) ετών και άνω. Αν η ηλικία του Χρήστη είναι μικρότερη των δεκαοκτώ (18) ετών, αλλά μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15), αυτός έχει δικαίωμα χρήσης των υπηρεσιών του Ιστότοπου αποκλειστικά και μόνον υπό την επίβλεψη γονέα ή άλλου ασκούντος τη γονική μέριμνα, ο οποίος και να αποδέχεται τους παρόντες Όρους. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το Goodtime δεν φέρει ευθύνη για τη χρήση αυτή.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς προτού χρησιμοποιήσετε τον Ιστότοπο. To Goodtime διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τους Όρους.

Ιδίως, σε περίπτωση που επιθυμείτε να αγοράσετε προϊόντα από την Ιστοσελίδα, θα βρείτε προσυμβατική πληροφόρηση και όρους αγοράς εδώ.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου του Ιστότοπου, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, όλων των εγγράφων, των αρχείων, των κειμένων, των εικόνων, των γραφικών, των σημάτων (εμπορικών -υπηρεσιών), των εξαρτημάτων και του κώδικα που περιέχεται σε αυτό, καθώς και η γενική εικόνα του Ιστοτόπου, αποτελούν πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία του Goodtime , εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, και προστατεύονται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού, κοινοτικού και διεθνούς δικαίου. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του περιεχομένου του Ιστότοπου για εμπορικούς σκοπούς ή/και για μη προσωπική χρήση, και η μετατροπή / αντιγραφή / ενοικίαση / δανεισμός / μετάδοση και εκπομπή του χωρίς σχετική άδεια. Υλικό από τον Ιστότοπο δεν επιτρέπεται να πωληθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε άλλον τρόπο για κερδοσκοπικούς λόγους.

Τα λοιπά προϊόντα ή υπηρεσίες που αναφέρονται στον Ιστότοπο και φέρουν τα σήματα τρίτων αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς αυτοί φέρουν τη σχετική ευθύνη.

Το περιεχόμενου του Ιστότοπου διατίθεται στους Χρήστες για προσωπική χρήση.

Για οποιαδήποτε σχετική διευκρίνιση, η επικοινωνία γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης: info@GoodTime.gr

 

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Ο Ιστότοπος παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε δικτυακούς τόπους τρίτων μέσα από κατάλληλους συνδέσμους (links). Οι εν λόγω σύνδεσμοι έχουν τοποθετηθεί αποκλειστικά για τη διευκόλυνση των Χρηστών του Ιστοτόπου, ενώ οι δικτυακοί τόποι στους οποίους παραπέμπουν υπόκεινται στους αντίστοιχους, των δικτυακών αυτών τόπων, όρους χρήσης. Η τοποθέτηση των συνδέσμων δεν αποτελεί ένδειξη έγκρισης ή αποδοχής του περιεχομένου των αντίστοιχων δικτυακών τόπων από το διαχειριστή του Ιστοτόπου, ο οποίος δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο τους, ούτε για τις πρακτικές προστασίας απορρήτου ή την ακρίβεια των υλικών που υπάρχουν σε αυτούς. Το Goodtime δεν ασκεί έλεγχο επί των ιστοσελίδων που κατέχονται από τρίτα μέρη ή του περιεχομένου τους, η επίσκεψη των οποίων γίνεται μέσω της ιστοσελίδας αυτής ή διατίθενται σε αυτήν και, ως εκ τούτου, το Goodtime δεν υποστηρίζει, χρηματοδοτεί, συμβουλεύει ή άλλως αποδέχεται καμία ευθύνη για αυτές τις ιστοσελίδες ή το περιεχόμενό τους. Εάν ο Χρήστης αποφασίσει να χρησιμοποιήσει, μέσω των συνδέσμων του Ιστοτόπου κάποιον από τους δικτυακούς τόπους τρίτων, αποδέχεται ότι πράττει αυτό με δική του ευθύνη.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Το Goodtime είναι Υπεύθυνος Επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων τα οποία λαμβάνει μέσω της χρήσης του Ιστότοπου, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό 2016/679 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation, εφεξής και ως «ΓΚΠΔ» ή «GDPR»).

 

Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για τυχόν απορίες/θέματα;

Για οποιαδήποτε δε απορία σας, διευκρίνιση ή αίτημά σας σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να επικοινωνείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@GoodTime.gr.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί "cookies";

Επιπλέον των όσων αναφέρουμε στην αρχή της Δήλωσης, η Ιστοσελίδα μπορεί να συγκεντρώνει στοιχεία αναγνώρισης των Χρηστών του Ιστοτόπου, χρησιμοποιώντας αντίστοιχες τεχνολογίες, όπως cookies ή/και την παρακολούθηση διευθύνσεων Πρωτοκόλλου Internet (IP).

Πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή cookies μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: Πολιτική Cookies

ΠΕΡΙΟΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ- ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Το περιεχόμενο του Ιστοτόπου διατίθεται «ως έχει» (as is), και το Goodtime δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή μη, σχετικά με την αρτιότητα, ορθότητα, επικαιρότητα, εμπορικότητα, μη παραβίαση ή καταλληλόλητα του περιεχομένου αυτού για οποιαδήποτε χρήση, εφαρμογή ή σκοπό.

το Goodtime , υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημίας υποστεί ο Χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του Ιστοτόπου, στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των παρόντων Όρων. Επίσης, το Goodtime δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα, ότι τα λάθη θα διορθώνονται ή ότι θα δίνονται απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που της τίθενται. Ομοίως, το Goodtime δεν εγγυάται ότι ο Ιστότοπος ή οποιοδήποτε άλλος συγγενικός δικτυακός τόπος ή οι εξυπηρετητές ("servers") μέσω των οποίων το περιεχόμενο τίθεται στη διάθεση των Χρηστών παρέχονται χωρίς "ιούς" ή άλλα επιζήμια συστατικά. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει ο Χρήστης και σε καμία περίπτωση το Goodtime.

Με τη μετάδοση ή ηλεκτρονική παράδοση (uploading) οποιουδήποτε περιεχομένου στον Iστότοπο (Περιεχόμενο), ο Χρήστης χορηγεί στο Φαρμακοποιό ένα διαρκές, απεριόριστο, αμετάκλητο, ατελές, παγκόσμιο δικαίωμα να: χρησιμοποιεί, αναπαράγει, προσαρμόζει, παρουσιάζει, εκτελεί, τροποποιεί, μεταδίδει, μεταφράζει, διανέμει και δημιουργεί παράγωγα έργα του Περιεχομένου. να δημιουργεί, προσφέρει προς πώληση, πωλεί, εκμισθώνει ή άλλως διανέμει το Περιεχόμενο. και να εκτελεί κάθε μέθοδο, ενσωματώνοντας το Περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένης της υποπαραχώρησης οποιουδήποτε των ανωτέρω). Περαιτέρω, ο Χρήστης αναγνωρίζει και εγγυάται στο Φαρμακοποιό ότι έχει το δικαίωμα, τίτλο ή/και την εξουσία να χορηγεί τέτοιο δικαίωμα στο Φαρμακοποιό. το Goodtime μπορεί να επιλέξει να μη δημοσιεύσει το Περιεχόμενο που ο Χρήστης στέλνει ή παραδίδει ηλεκτρονικά (upload). Εάν το Goodtime επιλέξει να δημοσιεύσει το Περιεχόμενο που ο Χρήστης στέλνει ή παραδίδει ηλεκτρονικά (upload), το Goodtime μπορεί να επιλέξει, κατά τη διακριτική του ευχέρεια, να αποσύρει τη δημοσιευθείσα πληροφορία για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

το Goodtime μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που συγκεντρώνει και/ή λαμβάνει με σκοπό την αποφυγή της παράνομης δραστηριότητας ή των δραστηριοτήτων εκείνων που απειλούν το δίκτυό του ή θέτουν σε κίνδυνο την παροχή του Iστοτόπου

ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Η δημιουργία υπερσυνδέσμου (hyperlink) προς τις ιστοσελίδες του Ιστοτόπου είναι επιτρεπτή, εφόσον δε χρησιμοποιείται για την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ή την πρόκληση ζημίας στη φήμη Goodtime και εφόσον δεν παρουσιάζει τα περιεχόμενα του Ιστοτόπου ως μέρος άλλης ιστοσελίδας ξένης προς αυτόν (όπως πχ. τεχνικές τύπου framing). Επιπλέον, δεν επιτρέπεται η χρήση των εμπορικών σημάτων (logo) Goodtime, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον Ιστότοπο, με σκοπό την δημιουργία υπερσυνδέσμου προς τον Ιστότοπο αυτό χωρίς την παραχώρηση ρητής και έγγραφης άδειας Goodtime .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Ο Ιστότοπος ενδέχεται να περιέχει διαφημίσεις τρίτων επιχειρήσεων, καθώς και προβολή άλλου υλικού με διαφημιστικό περιεχόμενο, σκοπό και χαρακτήρα. Σε περίπτωση διαφημίσεων τρίτων μερών, το Goodtime δεν ελέγχει το περιεχόμενο των εν λόγω διαφημίσεων και, ως εκ τούτου, δεν φέρει ευθύνη έναντι των Xρηστών για το περιεχόμενο των διαφημίσεων αυτών αναφορικά με τυχόν παράνομες πράξεις ή παραλείψεις, ανακρίβειες ή αδυναμία συμμόρφωσης προς τους νόμους και κανονισμούς οποιασδήποτε χώρας ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε σχέση με το περιεχόμενο των διαφημίσεων αυτών. Η ευθύνη αυτή βαρύνει αποκλειστικά τους διαφημιζόμενους, χορηγούς ή και δημιουργούς του προβαλλόμενου διαφημιστικού υλικού.

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Οι Όροι και προϋποθέσεις χρήσης του Ιστοτόπου, καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή τους, διέπονται από το εθνικό δίκαιο, το ευρωπαϊκό δίκαιο και τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Οποιαδήποτε διάταξη των Όρων, εάν διαπιστωθεί ότι είναι αντίθετη με το ως άνω νομικό πλαίσιο ή καταστεί εκτός ισχύος, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από τους Όρους, χωρίς, σε καμία περίπτωση, να θίγεται η ισχύς των λοιπών Όρων. Οι Όροι αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ Goodtime και του Χρήστη των σελίδων και υπηρεσιών του και δεν δεσμεύει παρά μόνο αυτούς. Καμία τροποποίηση των Όρων δεν θα λαμβάνεται υπόψη και δεν θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί ρητώς σε αυτή.

Για οποιαδήποτε επικοινωνία με το διαχειριστή του Ιστοτόπου παρακαλούμε αποστείλατε ηλεκτρονική επιστολή στη διεύθυνση info@GoodTime.gr.

Όροι Ηλεκτρονικής Παραγγελίας

 

Α. Ποιοι Είμαστε

Οι παρόντες «Όροι Ηλεκτρονικής Παραγγελίας» ισχύουν σε κάθε online αγορά προϊόντων (εφεξής «Προϊόντα») που πραγματοποιείται μέσω της ιστοσελίδας https://www.GoodTime.gr/ (εφεξής «ιστότοπος» ή «ιστοσελίδα»), που διαχειρίζεται από την TFM Μονοπρόσωπη Καφαλαιουχική Εταιρεία, που έχει έδρα του στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Χαϊδάρι Αττικής και στην οδό Γ. Παπανδρέου 4, με Τ.Κ. 12462, με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 160310303000, Α.Φ.Μ. 801622292 της Δ.Ο.Υ. Αιγαλέω και τηλέφωνο 210-7102220(στο εξής «Goodtime»),  μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ιστοσελίδας (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ του Goodtime και των πελατών.

 

Β. Γιατί σας παρέχουμε αυτό το κείμενο

1. Αν πραγματοποιήσετε μια αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα καταρτιστεί μεταξύ μας μια «σύμβαση».

2. Η σύμβαση αυτή νομικά καλείται «σύμβαση από απόσταση», αφού αυτή η σύμβαση καταρτίζεται μεταξύ μας όχι με την ταυτόχρονη φυσική μας παρουσία, αλλά με αποκλειστική χρήση του διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.

3. Αν καταρτιστεί μεταξύ μας η σύμβαση, εσείς θα αναλάβετε να μας καταβάλετε το αντίτιμο κάθε προϊόντος και εμείς θα αναλάβουμε να σας το παραδώσουμε με τον τρόπο που θα επιλέξετε μεταξύ των επιλογών που σας προσφέρουμε.

4. Έτσι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και πρωτίστως τον Ν. 2251/1994 για την «Προστασία των Καταναλωτών», που μπορεί να τον βρείτε εδώ, το προεδρικό διάταγμα 10/17.02.2017 (ΦΕΚ Α’ 23/01.03.2017) όπου περιέχεται ο «Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας», που μπορείτε να το βρείτε εδώ, αλλά και την Υπουργική Απόφαση 31619/15.03.2017 οικ. (ΦΕΚ Β’ 969/22.03.2017) «Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο» που μπορείτε να τη βρείτε εδώ, αλλά και το προεδρικό διάταγμα 131/30.04.2003 (ΦΕΚ A’ 116/16.05.2003) για την προσαρμογή  του ελληνικού δικαίου στην Οδηγία 2000/31 για το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ, είμαστε υποχρεωμένοι να σας παρέχουμε αρκετές πληροφορίες πριν καταρτίσουμε τη μεταξύ μας σύμβαση.

Σας παρακαλούμε να τις διαβάσετε προσεκτικά και για οποιαδήποτε απορία, να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

 

Γ. Πώς θα καταρτιστεί η μεταξύ μας σύμβαση, δικαιώματα των μερών, υπαναχώρηση.

1. Εγγραφή ή Σύνδεση

Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας (εφ’ εξής «Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος» «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του μπορεί να εγγραφεί στις υπηρεσίες. Για την εγγραφή του θα συλλέξουμε κάποια προσωπικά δεδομένα (ονοματεπώνυμο και email) με βάση την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας. Το Goodtime θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο αν έχετε δώσει σχετική συγκατάθεσή σας. Τη συγκατάθεσή σας αυτή μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε και να διαγραφείτε από τη λίστα επικοινωνίας μας.

 

2. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή

2.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας - Πρόταση για αγορά αγαθών

Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της επιλογής κάθε προϊόντος, το οποίο στη συνέχεια τοποθετείται στο «καλάθι αγορών». Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα που έχει επιλέξει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού checkbox (κουτί προς επιλογή) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους «Όρους Ηλεκτρονικής Παραγγελίας».

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (άρθρα 3β του Ν. 2251/1994) ο Πελάτης θα κληθεί να επιβεβαιώσει ότι έλαβε γνώση:

i. Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων ή που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Το Goodtime δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.

ii. Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ ή/και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Goodtime, καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών.

iii. Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος ή/και υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.

iv. Του κόστους χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση.

v. Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας το Goodtime αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.

vi. Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.

vii. Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προιόντων στο Goodtime, σε περίπτωση υπαναχώρησης του.

viii. Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στο Goodtime.

ix. Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

x. Της ύπαρξης της ευθύνης του Goodtime για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

xi. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.

xii. Της διάρκειας της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή της αυτόματης παράτασης, των όρων για τη λήξη της σύμβασης.

xiii. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης.

xiv. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει το Goodtime.

xv. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπικής διαλειτουργικότητας ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας το Goodtime έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.

xvi. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται το Goodtime, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

xvii. Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.

Η αποστολή της παραγγελίας προς το Goodtimeαποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

 

2.2 Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας - Κατάρτιση πώλησης

Η παραγγελία θα είναι δεσμευτική για εμάς όταν λάβετε στο email που μας υποδείξατε την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία έχει καταχωρηθεί από Εμάς από την στιγμή που ο Πελάτης λαμβάνει ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Παραγγελίας». Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας γίνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που μας υποδείξατε κατά την παραγγελία. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς, όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας.

Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά , είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@GoodTime.gr) ή ηλεκτρονικά πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό του εισάγοντας τα προσωπικά του στοιχεία στα πεδία username και password του ακόλουθου συνδέσμου https://www.GoodTime.gr/customer/account/ και επιλέγοντας «Οι Παραγγελίες μου»

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, το Goodtime δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, δηλαδή μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε το Goodtime οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

 

3. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. το Goodtime επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προιόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το Goodtime επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του. Ειδικές περιπτώσεις διαθεσιμότητας είναι οι παρακάτω:

Προσωρινά Εξαντλημένο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί ή δεν αναμένεται άμεσα η παραλαβή του.

Web offer: Οι τιμές των εν λόγω προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για τα προϊόντα αυτά τηρείται αυστηρή σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

το Goodtime γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων. Σε κάθε περίπτωση το Goodtime δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας. Ωστόσο, το Goodtime επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@GoodTime.gr). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, το Goodtime οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλει ο Πελάτης.

Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε o Φαρμακοποιός oφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

 

4. Παράδοση παραγγελίας

4.1. Τόπος Παράδοσης

Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του Προϊόντος από τον συνεργάτη μας μεταφορέα να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και την πιστωτική του κάρτα με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.

 

Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης:  Tο προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη - μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει το Goodtime , αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, το Goodtime επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

 

Τρόποι αποστολής

Το GoodTime.gr έχει φροντίσει για το πιο σύγχρονο τρόπο διαχείρισης της διαδικασία αποστολής ενός προϊόντος. Ο πελάτης μπορεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή που σε ποιά φάση αποστολής είναι ένα προϊόν και να προγραμματίσει πότε θα το έχει στη διάθεσή του.

Οι κατηγορίες προϊόντων χωρίζονται σε:

Διαθέσιμο: Τα προϊόντα υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται σε 1-5 εργάσιμες μέρες από την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι).

Εξαντλήθηκε: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και δεν μπορεί να μπει στο «Καλάθι».

Καταργήθηκε: Το προϊόν καταργήθηκε από την εταιρεία παραγωγής και δεν υπάρχει η δυνατότητα νέας παραγγελίας.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών (Courier) και με δικά μας μέσα.

Η  παραγγελία σας μπορεί να παραδοθεί και  σε άλλη διεύθυνση εάν επιλέξετε το αντίστοιχο πεδίο και προχωρήσετε σε αλλαγή διεύθυνσης

Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 9:00 - 17:00.

Σημείωση: η παραγγελία θα αποσταλεί στη διεύθυνση που θα υποδείξετε.

Έξοδα και Μέρη Αποστολής

Για αγορές οποιονδήποτε προϊόντων συνολικού κόστους κάτω των πενήντα εννέα (59,00) ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής δύο ευρώ (2,00), εφόσον το συνολικό βάρος των προϊόντων δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4) κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με ενενήντα (0,90) λεπτά ευρώ ανά επιπλέον κιλό.

Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.

Τα προϊόντα με την ένδειξη "Προϊόν Ψυγείου" δεν αποστέλλονται εκτός του Νομού Αττικής για τη δική σας ασφάλεια και προστασία.

Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.

Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται.

 

Αποστολή σε Κύπρο

Ο χρόνος παράδοσης για το προϊόντα που φέρουν την ένδειξη "Διαθέσιμο" είναι 3-12 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την επιλογή αποστολής, και από την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι),  με την εταιρεία Speedex courier. Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.

Εάν το βάρος της παραγγελίας ξεπερνά τα δύο (2) κιλά, τότε η παραγγελία για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των δύο ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με δυόμιση (2,50€) ευρώ ανά επιπλέον κιλό.

Για μια Standard αποστολή, τα μεταφορικά είναι €5, μέχρι τα δυο πρώτα κιλά. Π.χ. αν η παραγγελία σας ζυγίζει 3kg τότε πληρώνετε 5€ (για τα δύο πρώτα κιλά) + 2,50€ (για το κάθε κιλό επιπλέον) = 7,50€ συνολικά.

Για μια Express αποστολή, τα μεταφορικά είναι €11, μέχρι τα δυο πρώτα κιλά. Π.χ. αν η παραγγελία σας ζυγίζει 3kg τότε πληρώνετε 11€ (για τα δύο πρώτα κιλά) + 2,50€ (για το κάθε κιλό επιπλέον) = 13,50€ συνολικά.

Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 9:00 - 17:00.

Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.Τα προϊόντα με την ένδειξη "Προϊόν Ψυγείου" δεν αποστέλλονται εκτός Ελλάδας για τη δική σας ασφάλεια και προστασία.Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται για τη δική σας ασφάλεια και προστασία.Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.

 

4.2. Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους του Goodtime, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Ανωτέρα βία: το GoodTime δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του Goodtime ή οφείλονται σε ανωτέρα βία, ιδίως σε περιστατικά που σχετίζονται με την πανδημία COVID – 19, π.χ. απαγόρευση μετακίνησης και εξόδου/ εισόδου σε κάποια περιοχή της χώρας. Ως εκ τούτου το Goodtime δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές, πανδημίες και επιδημίες. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να υπαναχωρήσει από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και το Goodtime υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

 

5. Πληρωμή

Η πληρωμή μιας παραγγελίας γίνεται με τους ακόλουθους τρόπους:

- Αντικαταβολή: Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας στον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Επιλέγοντας την αντικαταβολή θα πληρώσετε όταν παραλάβετε την παραγγελία σας. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2,50€. Η Αντικαταβολή χρεώνεται 2,50€ για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτου ποσού. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή είναι διαθέσιμη για παραγγελίες κάτω των 500€. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 620€ (με ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.

- Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό: Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή αν δεν μπορείτε να βρίσκεστε στο σπίτι για την παραλαβή των προϊόντων σας, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο info@GoodTime.gr. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι οι ακόλουθοι:

  • Τράπεζα Πειραιώς: ΙΒΑΝ GR78 0172 1150 0051 1510 4089 771 

*Nα σημειωθεί ότι σε περίπτωση εμβάσματος, η χρέωση επιβαρύνει τον καταθέτη.

 

 

 Για τις παραγγελίες με προορισμό την Κύπρο:

Ο τρόπος πληρωμής γίνεται μόνο μέσω: Κατάθεσηw σε τραπεζικό λογαριασμό (ισχύει ο παραπάνω λογαριασμός).

 

 Απόδειξη / τιμολόγιο

Μέσα στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας υπάρχει δυνατότητα να αποφασίσετε εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο, τα οποία αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο email που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

 

6. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994

α. Τι είναι

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι βασικό δικαίωμα που δίνει ο νόμος και δίνεται σε κάθε καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση.

Είναι το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει να ανατραπεί η σύμβαση την οποία είχε καταρτίσει με έναν προμηθευτή ή πάροχο υπηρεσίας από απόσταση.

 

β. Πώς ασκείται

Ανά πάσα στιγμή και μέχρι να παρέλθουν 14 ημερολογιακές ημέρες από την κατάρτιση της μεταξύ μας σύμβασης κατά το σημείο Γ. 3. που παραπάνω αναφέρουμε, μπορείτε να μας στείλετε με email στη διεύθυνση επικοινωνίας μας (info@GoodTime.gr) μια ειδοποίηση ότι δεν θέλετε τελικά να σας παρέχουμε την υπηρεσία μας.

Ο Πελάτης δηλαδή μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνήσει μαζί μας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@GoodTime.gr. Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή τους (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(γ) Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία παραγγελίας αλλά ο Χρήστης δεν έμεινε πλήρως ικανοποιημένος από την αγορά, έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και χωρίς σημάδια φθοράς, (ενδεικτικά απαγορεύεται η επιστροφή βρεφικού γάλακτος, εσωρούχων κλπ) κατά τα οριζόμενα στο ν. 2251/1994 όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

(δ) Μπορείτε να υπαναχωρήσετε πάρα πολύ εύκολα, συμπληρώνοντας το προτυποποιημένο κείμενο (δήλωση υπαναχώρησης) που έχουμε ετοιμάσει και θα το βρείτε εδώ

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση του Goodtime β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@GoodTime.gr και το Goodtime είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση σε οποιοδήποτε φαρμακείο μας

 (στ)Στην περίπτωση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος, τα μεταφορικά έξοδα και η διαδικασία επιστροφής καλύπτονται εξ ολοκλήρου από την Εταιρεία. Σε περίπτωση που η Εταιρεία κρίνει, κατά την απόλυτη και ανέλεγκτη κρίση της, ότι Χρήστης ασκεί το δικαίωμα ακύρωσης καταχρηστικά ή δεν πληροί τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στο παρόν άρθρο, δικαιούται να επιβαρύνει τον Χρήστη με τα μεταφορικά έξοδα για κάθε συναλλαγή του, αφού προηγουμένως ενημερώσει τον Χρήστη για την επιβάρυνση αυτή ή να αποκλείσει την πρόσβαση του Χρήστη στις υπηρεσίες της.

(στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που το Goodtime έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

(ζ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το Goodtime.

(η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το Goodtime, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, ο δε Φαρμακοποιός δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.

7. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Επίσης, σε προϊόντα που φτιάξαμε με δική σας εξατομικευμένη παραγγελία

 

8. Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

Η Υπαναχώρηση που σας αναφέραμε δεν περιλαμβάνει ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

Σε περίπτωση ευθύνης του Goodtime για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος το Goodtime οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο (2) ετών για τα κινητά.

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε στο email info@GoodTime.gr Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, το Goodtime επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

 

Περιορισμός ευθύνης:  το Goodtime απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, το Goodtime δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία από τη μη καταλληλότητα του πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

 

 9. Προσωπικά Δεδομένα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

 

10. Τελικές Διατάξεις

10.1. Η σύμβαση που θα καταρτιστεί μεταξύ μας διέπεται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, την παροχή υπηρεσιών από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από το Goodtime και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση της ιστοσελίδας και την ερμηνεία του περιεχομένου της. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στην ιστοσελίδα από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

10.2. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ του Goodtime και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

10.3. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, μπορείτε να απευθύνεστε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

10.4. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

Αναλυτικά, ο Ηλεκτρονικός σύνδεσμος προς την πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) είναι ο εξής:

https://webgate.ec.europa.eu/odr

Μέσω της πλατφόρμας στην ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr, ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά την καταγγελία του και να συμφωνήσει με τον καταγγελλόμενο προμηθευτή ποιός από τους αναγνωρισμένους φορείς επίλυσης διαφορών θα αναλάβει την εξωδικαστική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς, η διεκπεραίωση της οποίας θα γίνεται εντός 90 ημερών από την παραλαβή του πλήρους φακέλου από τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης.

Τέτοια δυνατότητα υπάρχει για κάθε καταναλωτή κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) στο Μητρώο σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση 70330/2015. Το μητρώο θα βρείτε εδώ.

 

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας έχει ορισθεί ως εθνικό σημείο επαφής της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (άρθρο 5β της υπ’ αριθ. 70330οικ./2015 Κ.Υ.Α. ΦΕΚ Β’ 1421). Καταναλωτές και έμποροι μπορούν να απευθύνονται στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας για κάθε είδους απορία σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας και τη διαδικασία επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ.: 210-6460284

Fax: 210-6460784

E–mail: info@eccgreece.gr

10.5. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.